Протягом карантину отримуйте послуги дистанційно
Протягом карантину отримуйте послуги дистанційно
У зв'язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК Дніпровські Електромережі з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.
Щодня центри обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Дніпровські Електромережі відвідує велика кількість людей, в деяких відділеннях ця цифра сягає понад 200 осіб. Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавіруса, компанія перевела роботу ЦОКів в режим дистанційної комунікації. При цьому збільшила кількість операторів кол-центру, які приймають дзвінки, повідомлення та заявки у Facebook. Також тимчасово припинені планові роботи на дому у клієнтів.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
- передати покази лічильників (в особистому кабінеті);
- повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
- отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
- замовити приєднання до мережі;
- замовити збільшення потужності;
- в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл (для юридичний осіб).
Скористатися дистанційними сервісами клієнти ДТЕК Дніпровські Електромережі можуть:
- на сайті компанії: https://www.dtek-dnem.com.ua;
- за телефонами кол-центру: +38 (056/066/067) 790-99-00 (цілодобово)
- через електронну пошту: mailto:dnoe-callcenter@dtek.com
- на сторінці компанії у Facebook.
ДТЕК Дніпровські Електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів у Центри обслуговування.
Довідка
ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформі дій по боротьбі з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров'я й відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.
В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавируса COVID-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України з 12 березня 2020 року карантин.