меню
RU
UA
вибір мови

Поширені запитання

Поширені запитання

  • Що відноситься до сфери обслуговування ДТЕК Дніпровські електромережі?

    Між енергопостачальною компанією та споживачами електричної енергії встановлюються так звані «межі розподілу», закріплені в договорах. Так, наприклад, при постачанні електроенергії в житлові будинки та громадські будівлі, межа розподілу встановлена ​​на введенні електричного кабелю в будинок. Для промислових підприємств вона встановлюється в договорах згідно балансової належності. Відповідно до цього здійснюється і обслуговування. ДТЕК Дніпровські електромережі обслуговує лінії електропередачі, трансформаторні підстанції та інші електромережі до кордонів розподілу. Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється житлово-експлуатаційними організаціями, а в організаціях і на підприємствах - спеціальними енергетичними службами. Таким чином, ДТЕК Дніпровські електромережі виконує основну функцію - забезпечення електроенергією, а розпорядження нею - функція комунальних служб міста та самих споживачів.

  • Кому потрібно передавати показання лічильника електроенергії?

    Покази лічильників приймає як постачальник електроенергії, так і оператор системи розподілу. Різниця в тому, що постачальник може відразу розрахувати вартість і сформувати рахунок, а оператор системи розподілу тільки приймає показники. На практиці це означає наступне: при передачі показань ДТЕК Дніпровські електромережі ви побачите суму до сплати тільки після отримання рахунку від постачальника універсальних послуг, а при передачі показань відразу постачальнику ви зможете побачити рахунок і оплатити його.

  • Помилкові оплати за електроенергію на рахунок компанії ДТЕК Дніпровські електромережі

    Вам не варто турбуватися. У випадках, коли переплата виникла в результаті переказу коштів на наш рахунок, оплата буде автоматично перерахована на ваш особистий рахунок в ДТЕК Дніпровські електромережі до першого числа наступного місяця. Перекази коштів відбуваються щомісяця. 

  • Яке обладнання знаходиться на балансі житлових організацій ЖЕК і ОСББ?

    Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється житлово-експлуатаційними організаціями. Внутрішньобудинкові електромережі, електрообладнання головного розподільного щита будинку і поверхневих розподільних щитів знаходяться на балансі підприємства, яке надає послуги з утримання будинку та прибудинкової території (балансоутримувач), яке згідно п.5.5.5.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії зобов'язано самостійно, без участі енергопостачальника, забезпечувати належний технічний стан і безпечну експлуатацію електроустановок і внутрішньобудинкових електромереж. Основні організаційні і технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання регулюються Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258. Відповідно до п. 5.1 розділу IV. Правил «у споживача (балансоутримувача житлового будинку) повинен бути організований постійний і періодичний контроль технічного стану електроустановок, обладнання, будівель і споруд» Тому ремонт, обслуговування та контроль за станом внутрішньобудинкових електромереж, електрощитових і електрообладнання, які не перебувають на балансі або в оперативному управлінні ДТЕК Дніпровські електромережі, повинен забезпечувати балансоутримувач житлового будинку. 

  • Мені прислали рахунок від ДТЕК Дніпровські електромережі, в якому вказано борг. Я не згоден з сумою боргу. Як врегулювати це питання?

    Потрібно провести звірку розрахунків між вами і ДТЕК Дніпровські електромережі. Ви можете зробити це самостійно в Особистому кабінеті ДТЕК Дніпровські електромережі або за допомогою фахівця в центрах обслуговування клієнтів. При відвідуванні центру обслуговування візьміть з собою всі необхідні документи, які знадобляться для ідентифікації власника особового рахунку та звірки розрахунків. Якщо ви маєте (або мали в минулому) право на пільги, візьміть з собою посвідчення про їх надання та довідку з ЖЕО про склад сім'ї. Якщо ви маєте право на пільгу, але ще не зареєстрували її в ДТЕК Дніпровські електромережі, візьміть з собою весь необхідний пакет документів для її оформлення.

  • Як перевірити роботу електролічильника?

    Якщо у вас виникли сумніви щодо правильності показань електролічильника, ви можете звернутися в кол-центр ДТЕК Дніпровські електромережі або ж спробувати перевірити роботу лічильника самостійно. Для цього вам необхідно відключити всі без винятку електроприлади в квартирі і простежити за диском лічильника. Він повинен провернутися до появи у віконці великої червоної позначки і зупинитися. В електронному лічильнику роль «точки» грає світлодіод «навантаження», який в разі відсутності навантаження не повинен блимати. Якщо обертання диска триває (або світлодіод продовжує мигати), то найбільш ймовірними причинами можуть бути:

    • ви забули щось вимкнути;
    • не вимкнена з розетки побутова техніка в «очікувальному режимі» хоч і незначно, але споживає електроенергію;
    • у вашій квартирі відбувається втрата електроенергії - застаріла електропроводка або пошкоджена ізоляція;
    • електричний дзвінок на вхідних дверях залишається включеним;
    • до ваших електричних мереж підключені інші споживачі.

    Після усунення можливих причин світлодіод лічильника блимає або диск продовжує обертатися? Необхідно повністю виключити запобіжники ( «пробки») або відключити автоматичні вимикачі. Якщо після застосування зазначених заходів нічого не змінилося, скористайтеся онлайн формою «Експлуатація та обслуговування лічильників електроенергії».

  • Що робити при виникненні аварійної ситуації з лічильником (іскрить, димить, горить)?

    Квартира

    В першу чергу вимкніть від мережі електроприлади і автоматичні вимикачі (по можливості).

    Зверніться в організацію, що обслуговує житловий будинок (ЖЕО, ОСББ, ЖБК), викличте електрика для перевірки внутрішньобудинкових мереж та усунення пошкоджень.

    Якщо при усуненні пошкоджень пломба з лічильника була знята:

    • візьміть Акт про аварійне розпломбування у обслуговуючої організації;
    • зверніться в ДТЕК Дніпровські електромережі для виклику майстра з опломбування лічильника;
    • надайте Акт про аварійне розпломбування.

    Майстер опломбує лічильник, а в разі несправності - виконає його заміну.

    Приватний будинок

    Вимкніть від мережі електроприлади і автоматичні вимикачі (по можливості). Зверніться в колл-центр і викличте майстра для перевірки лічильника електричної енергії. Майстер перевірить лічильник електричної енергії та усуне пошкодження, а в разі несправності лічильника - виконає його заміну.

  • Куди звертатися, щоб повідомити про розкрадання електроенергії або про інші порушення?
  • Чому важливо передавати показання електролічильника станом на перше число місяця?

    Сума до оплати нараховується за період в 1 календарний місяць - з 1 числа місяця, що минув по 1 число поточного місяця. Передавайте показання лічильника з 1 по 3 число щомісяця, дані будуть зараховані як свідчення на 1-е число. Якщо з якоїсь причини ви не передали показання лічильника з 1 по 3 число, то сума до оплати розраховується виходячи з вашого середньомісячного споживання (згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії).

  • Які цифри на лічильнику потрібно вказувати при внесенні показань?

    На табло індукційного лічильника є 5, 6 або 7 цифр. У більшості випадків остання цифра (рідше - дві) відокремлені комою, виділені іншим кольором або відрізняються за розміром. Ці цифри показують десяті і соті частки кВт і їх не потрібно враховувати при знятті показань. Якщо кома і поділ за розміром або кольором відсутній, при знятті показань необхідно записувати всі цифри.

    На табло електронного лічильника дані відображаються послідовно: кількість використаної електроенергії, дата, час роботи приладу та ін. Баготозонні лічильники по черзі відображають показання по кожній зоні: Т1, Т2, Т3 і іноді Т4 (загальна кількість по всіх зонах). Щоб зняти показання, дочекайтеся появи потрібної інформації на табло або натискайте кнопку "введення" для перемикання даних, поки не з'явиться потрібна інформація.

    Якщо у вас залишилися питання по роботі лічильника, ознайомтеся з інформацією на сторінці Все про прилади обліку.

  • Що робити, якщо електролічильник пошкоджено?

    Якщо ви виявили, що лічильник, розміщений на сходовій клітці, пошкоджений (зірвана пломба, розбите скло, є сумніви щодо його справності), потрібно негайно повідомити в ДТЕК Дніпровські електромережі. Для цього скористайтеся формою зворотного зв'язку.

    Якщо лічильник, розташований у вашій квартирі, був пошкоджений ненавмисно, потрібно терміново повідомити про це в центр обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі. У разі своєчасного повідомлення про ненавмисне пошкодження лічильника або пломб на ньому, відшкодовується тільки вартість приладу обліку без накладення штрафних санкцій. Якщо працівники енергокомпанії виявлять пошкодження, про яке клієнт не повідомив, то вони складають Акт порушення Правил використання електричної енергії і нараховують збитки.

  • З якою метою проводять заміну лічильників?

    Електролічильники згодом виходять з ладу і вимагають заміни навіть при обережному користуванні і відсутності втручання в його роботу. Кожен пристрій розрахований на певний період роботи, протягом якого спожита електрична енергія вимірюється коректно. Цей період називається «міжповірочний інтервал». Коли він наближається до завершення, електролічильник необхідно здати на перевірку. Крім того, якщо у споживача або у фахівців компанії виникають підозри, що електроенергія враховується неправильно, сторони можуть ініціювати перевірку лічильника і, як наслідок, його заміну.

  • Чому укладення договору про користування електричною енергією є обов'язковим?

    Згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії (п. 3.1.9), споживання електричної енергії без укладення відповідних договорів на роздрібному ринку не допускається.

    Відповідно до п. 3.2.5. «Оператор системи зобов'язаний укласти договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи. Не допускається розподіл електричної енергії до точки розподілу електроустановки споживача при відсутності чинного договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з таким споживачем ».

    Згідно п. 2.1.6. «У разі незгоди споживача приєднуватися до умов договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, споживач не має права використовувати електричну енергію з системи розподілу і повинен подати оператору системи розподілу письмову заяву про припинення розподілу електричної енергії на його об'єкт».

    Постачання електричної енергії клієнту (фізичній особі) здійснюється за наявності укладеного договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії і приєднання до публічного договору поставки електроенергії споживачу на умовах обраної комерційної пропозиції (п.п. 3.1.6.-3.1.7.).

    Невід'ємною частиною договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії є паспорт точки розподілу, акт про розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, заява-приєднання встановленого зразка, інші додатки.

  • Як переоформити особовий рахунок на своє ім'я?

    Для переоформлення особового рахунку на своє ім'я (в тому числі в комунальній квартирі) звертайтеся в центр обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі.

    При зверненні необхідно мати такі документи:

    • копію та оригінал документа, що підтверджує право власності на житло, зареєстроване в Бюро технічної інвентаризації (право власності відповідно до Цивільного кодексу України виникає у особи з моменту державної реєстрації);
    • копію та оригінал паспорта власника;
    • копію та оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
    • всі квитанції про сплату за електроенергію (якщо є заборгованість по оплаті - її потрібно погасити перед подачею документів);
    • показання лічильника на момент звернення до служби підтримки користувачів ДТЕК Дніпровські електромережі.

    Примітка: Якщо ви маєте право на пільгу, необхідно принести з собою всі необхідні документи для підтвердження. Для комунальних квартир додатково потрібно отримати письмову згоду всіх співвласників.

  • Заборгованість, що виникла до 01.01.2019 та разові послуги компанії ви можете сплатити за наступними реквізитами:
      Разові послуги Активна електроенергія, реактивна електроенергія, акти порушення, перевищення, пеня, інфляція, 3%, судовий збір
    № п/п Тип рахунку Валюта рахунку IBAN IBAN
    1 Каменской ЦОК/РЭС UAH UA433348510000000026000105749 UA863348510000000002600648117
    2 Подгороднянский ЦОК/РЭС UAH UA243348510000000026009105751 UA683348510000000002600048108
    3 Апостоловский ЦОК/РЭС UAH UA473348510000000026008105752 UA573348510000000002600248126
    4 Васильковский ЦОК/РЭС UAH UA703348510000000026007105753 UA063348510000000002600948123
    5 Верхнеднепровский ЦОК/РЭC              UAH UA193348510000000026005105755 UA403348510000000002600948093
    6 Криворожский ЦОК/РЭС    UAH UA423348510000000026004105756 UA393348510000000002600648090
    7 Криничанский ЦОК/РЭС            UAH UA653348510000000026003105757 UA253348510000000002600348127
    8 Магдалиновский ЦОК/РЭС      UAH UA103348510000000026000105761 UA413348510000000002600348130
    9 Межевской ЦОК/РЭС UAH UA183348510000000026009105762 UA073348510000000002600748091
    10 Никопольский ЦОК/РЭС       UAH UA413348510000000026008105763 UA593348510000000002600348097
    11 Новомосковский ЦОК/РЭС       UAH UA643348510000000026007105764 UA823348510000000002600848106
    12 Павлоградский ЦОК/РЭС          UAH UA133348510000000026005105766 UA243348510000000002600048124
    13 Петропавловский ЦОК/РЭС     UAH UA363348510000000026004105767 UA383348510000000002600848122
    14 Покровский ЦОК/РЭС UAH UA593348510000000026003105768 UA493348510000000002600648104
    15 Пятихатский ЦОК/РЭС UAH UA823348510000000026002105769 UA273348510000000002600448098
    16 Синельниковский ЦОК/РЭС    UAH UA303348510000000026004105778 UA883348510000000002600748088
    17 Солонянский ЦОК/РЭС              UAH UA533348510000000026003105779 UA233348510000000002600648087
    18 Софиевский ЦОК/РЭС UAH UA263348510000000026003105780 UA913348510000000002600248096
    19 Томаковский ЦОК/РЭС               UAH UA293348510000000026008105785 UA853348510000000002600348114
    20 Царичанский ЦОК/РЭС              UAH UA753348510000000026006105787 UA053348510000000002600648120
    21 Широковский ЦОК/РЭС UAH UA243348510000000026004105789 UA723348510000000002600848092
    22 Днепровский ГЦОК/РЭС            UAH UA503348510000000002600248155 UA533348510000000002600448115
    23 Криворожский городской ЦОК/РЭС    UAH UA743348510000000002600548132 UA583348510000000002600548129
  • Зміни в графіку роботи ЦОК

    У зв'язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК Дніпровські електромережі з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

    Щодня центри обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Дніпровські електромережі відвідує велика кількість людей, в деяких відділеннях ця цифра сягає понад 200 осіб. Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавіруса, компанія перевела роботу ЦОКів в режим дистанційної комунікації. При цьому збільшила кількість операторів кол-центру, які приймають дзвінки, повідомлення та заявки у Facebook. Також тимчасово припинені планові роботи на дому у клієнтів.

    За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

    • передати покази лічильників (в особистому кабінеті);
    • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
    • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
    • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
    • замовити приєднання до мережі;
    • замовити збільшення потужності;
    • в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл (для юридичний осіб).

    Скористатися дистанційними сервісами клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі можуть:

    ДТЕК Дніпровські електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів у Центри обслуговування.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами