меню
01.08.2023

Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі

Початок місяця час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії. 

peredati-pokazi-lichilnika-legko-ta-shvidko-mozhna-cherez-chat-bot-dtek-dniprovski-elektromerezhi-1

Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати ним користуватися, потрібно:

  • у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 47 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Дніпровські електромережі.

Передавати актуальні дані лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.

Крім чат-бота, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн-сервіси в ДТЕК Дніпровські електромережі. Оберіть найзручніший для користування:

  • вебформа на сайті, що працює без реєстрації;
  • IVR-меню контакт-центру за телефонами (056) 790-99-00, (066/067/063) 790-99-00. Для початку використання у голосовому меню слід обрати «2»;
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі;

Важливо. ДТЕК Дніпровські електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію, − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами