ДТЕК Дніпровські електромережі підвищує надійність своїх інформаційних систем
24 березня ДТЕК Дніпровські електромережі розпочав технологічні роботи на інформаційних сервісах задля підвищення надійності та стійкості інформаційних систем. На час проведення робіт функції деяких каналів зв’язку з компанією будуть обмежені. Орієнтовний період проведення робіт – 4-6 днів. Компанія повідомить про відновлення повноцінної роботи своїх сервісів.
ДТЕК Дніпровські електромережі 24 березня розпочав технологічні роботи на інформаційних сервісах. Роботи триватимуть до кінця місяця.
На період технологічної профілактики кол-центр компанії не працюватиме. Проте сайт, особистий кабінет та чат-боти у Viber та Telegram, які можна знайти за назвою «ДТЕК Дніпровські електромережі», продовжать працювати. Тож рекомендуємо вам найближчими днями використовувати саме їх для передачі показників лічильника тощо. Також, ми з радістю відповімо вам у соцмережах, для чого ми вже збільшили кількість працівників на цей період.
Для тих клієнтів, які не звикли користуватись онлайн-каналами комунікації, компанія рекомендує звернутися до близьких і знайомих, які користуються онлайн-сервісами і допоможуть зв’язатися з оператором системи розподілу онлайн.
Проведення технічних робіт дозволить оператору системи розподілу забезпечити безперебійну та надійну роботу інформаційних систем.
Про завершення робіт компанія обов’язково проінформує своїх клієнтів.
ДТЕК Дніпровські електромережі приносить вибачення своїм клієнтам за тимчасові незручності.
Разом переможемо! Слава Україні!