меню
17.06.2022

Швидко, зручно та безпечно – онлайн-сервіси для клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі

В ДТЕК Дніпровські електромережі працюють онлайн-канали взаємодії з клієнтами, за допомогою яких мешканці Дніпропетровщини можуть отримати необхідні послуги та консультації щодо розподілу електроенергії. Вони доступні в режимі 24/7. Це зручно, швидко й не вимагає особистих візитів в офіси компанії, що особливо актуально під час воєнного стану, коли є загроза ворожих ударів, та для тих клієнтів, які наразі перебувають в евакуації.

shvidko-zruchno-ta-bezpechno-onlayn-servisi-dlya-kliyentiv-dtek-dniprovski-elektromerezhi-1

На сьогодні в компанії працює 6 онлайн-інструментів взаємодії з клієнтами. Це чат-бот, інтернет-сайт, сторінка в соціальній мережі Facebook, електронна пошта, особистий кабінет та особистий кабінет з приєднань. Щоб ними користуватися, потрібен комп’ютер або смартфон із доступом до Інтернету. За допомогою онлайн-сервісів клієнт в режимі 24/7 може отримати необхідну інформацію щодо розподілу електроенергії в Дніпропетровській області або безпосередньо саму послугу.

«Перше випробовування «на міцність» наші онлайн-сервіси пройшли  під час пандемії коронавірусу, коли люди були обмежені у пересуванні. Під час воєнного стану та постійної загрози ракетних ударів вони підтвердили свою ефективність та зручність. А для клієнтів, які вимушені залишатися в евакуації, стали чи не єдиним способом розв'язання питань розподілу електроенергії та комунікації з ДТЕК Дніпровські електромережі», – пояснили в компанії.

За допомогою цих каналів клієнт може вирішити дистанційно більшість питань:

  • передати покази лічильника;
  • повідомити про відсутність світла;
  • дізнатися про аварійні або планові відключення;
  • оформити та переукласти договір на розподіл електроенергії;
  • повідомити про аварію або крадіжку електроенергії;
  • замовити послугу з обслуговування приладів обліку (заміна/налаштування лічильника, опломбування/розпломбування або повідомити про проблеми в роботі лічильника);
  • отримати консультаційні послуги від фахівців Оператора системи розподілу;

Для замовлення послуг* або отримання інформації через: 

  • чат-бот – слід у пошуку месенджера Viber та  Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі», пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів), обрати в меню необхідну послугу та, слідуючи підказкам, надіслати запит;
  • інтернет-сайт – необхідно перейти за посиланням www.dtek-dnem.com.ua, обрати необхідний розділ та, слідуючи підказкам, скористатися необхідним сервісом;
  • соціальну мережу Facebook – перейти за посиланням www.facebook.com/dtekdnem/ та написати відповідне звернення за допомогою функції «повідомлення»;
  • електронну пошту – необхідно відправити листа із запитом на адресу dnem@dtek.com;
  • особистий кабінет – можна знайти за посиланням ok.dtek-dnem.com.ua;
  • особистий кабінет з приєднань – за посиланням connect.dtek.com;

*Дізнатися актуальний перелік доступних за допомогою онлайн-сервісів послуг можна з інфографіки.

зв'яжіться з нами