Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Дніпровські електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Дніпровські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору.
Сервіс "Що, як і чому?" – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Дніпровські електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
-
як і коли передавати покази лічильника;
-
що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
-
які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;
-
що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;
-
як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
-
як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
-
інші практичні поради.
Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.
Для цього слідуйте простим крокам:
-
Підпишіться, поділившись номером телефону.
-
Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Дніпровські електромережі).
-
Оберіть у меню опцію “Що, як і чому?” – і отримуйте відповіді миттєво.