меню
25.06.2025

Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Дніпровські електромережі запустив новий сервіс

ДТЕК Дніпровські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору.

Сервіс "Що, як і чому?" – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Дніпровські електромережі. 

У новому сервісі можна дізнатися про те: 

  • як і коли передавати покази лічильника; 

  • що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках; 

  • які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити; 

  • що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою; 

  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії; 

  • як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло; 

  • інші практичні поради. 

Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання. 

Для цього слідуйте простим крокам: 

  • У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Дніпровські електромережі». 

  • Підпишіться, поділившись номером телефону. 

  • Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Дніпровські електромережі). 

  • Оберіть у меню опцію Що, як і чому? – і отримуйте відповіді миттєво.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами