меню
30.03.2023

Чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі — зручний сервіс передачі показів електролічильника

Настав час передачі показів лічильника. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Дніпровські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Найбільш зручним та простим у користуванні сервісом є чат-бот у Viber та Telegram. Головна перевага онлайн-сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів без необхідності відвідувати офіси компанії.

chat-bot-dtek-dniprovski-elektromerezhi-zruchniy-servis-peredachi-pokaziv-elektrolichilnika-1

ДТЕК Дніпровські електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram для передачі показів лічильника за лічені хвилини. А для того аби нарахування були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Вчасно передані покази лічильника допоможуть уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити рахунки тільки за реально використане світло.

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-боту в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 27 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Дніпровські електромережі.

Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:

  • у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

Разом з тим, щоб передати покази лічильника, в ДТЕК Дніпровські електромережі працюють дистанційні канали та онлайн сервіси. Оберіть найзручніший для користування:

  • вебформа на сайті, що працює без реєстрації;
  • IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:

— для стаціонарних телефонів (056) 790-99-00;

— для мобільних телефонів (066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497;

Важливо. ДТЕК рекомендує мешканцям Дніпропетровщини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію, − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику рахунки за спожиту електроенергію.

зв'яжіться з нами